Er din virksomhet på flyttefort, eller vurderer dere å endre kontorlokaler? NfN inviterer deg til en spennede og innsiktfull digital møteserie «Hjelp, vi skal flytte», der vi dykker ned i alle aspekter ved en vellykket flytteprosess!
Gjennom korte, men effektive nettverksmøter på 30 minutter, vil sentrale aktører innen Facility Management, eiendomsforvaltning og Workplace Management dele sin ekspertise. Fra de første strategiske vurderingene og datainnsamling, til beslutningsprosesser, valg av nytt kontor og en smidig oppstart – vi dekker hele reisen. Få verdifull innsikt i hvordan du ivaretar organisasjonens behov, sikrer en positiv brukeropplevelse og legger til rette for optimale driftsforhold gjennom hele prosessen.
Kan du ikke delta på alle møtene? Ingen problem! Alle nettverksmøtene blir tatt opp, og møteserien fortsetter med nye, relevante temaer inn i 2026.
Les mer om hvert enkelt møte ved å benytte lenkene under:
Møte nr. 1: De strategiske vurderingene i starten av en flytteprosess, og visjonen for fremtidens kontor.
Møte nr. 2: Datafangst, eierskap og innsikt i data – nøkkelen til smarte flyttebeslutninger.
Møte nr. 3: Beslutningsprosessen ved valg av nytt kontor og lokasjon.
Møte nr. 4: Avviklingen av dagens kontor og en sømløs oppstart i nytt kontor.